Vinkit onnistuneeseen näyttelyyn

 

Suunnittele ja arvioi

Aseta näyttelyä varten selkeät tavoitteet, joita on mahdollista mitata. Tämän avulla voit jälkikäteen tarkastaa miten onnistuit.


Aikataulu ja tiedotus

Aikatauluta näyttely! Hyvän aikataulun ja suunnittelun avulla varmistat, että näyttely sujuu ajallaan ilman ylimääräisiä kustannuksia. Varmista samalla, että oman osastosi henkilökunta on selvillä tehtävistään, tavoitteista ja aikataulusta.


Markkinoi ja kutsu omat potentiaaliset asiakkaasi osastolle

Varmista, että saat kaiken mahdollisen hyödyn näyttelystä markkinoimalla näkyvästi omaa osallistumistasi. Kutsu asiakkaasi messuille, someta ahkerasti ennen näyttelyä sekä näyttelyn aikana ja mainosta osallistumistasi omissa kanavissasi. 


Osastopöhinän maksimointi

Jokainen näyttelykävijä voi olla potentiaalinen asiakas! Naurua, hymyä ja energiaa. Jokaista osaston vierasta kannattaa tervehtiä ja jututtaa. Henkilökunnan toiminnalla ja energialla on suuri vaikutus ostopäätöksiin ja mielikuvaan omasta yrityksestä. Helposti lähestyttävyys ja asiantuntijuus ovat valttia, joiden avulla jää asiakkaan ja yhteistyökumppaneiden mieleen!


Uutuudet

Uudet tuotteet ja innovaatiot ovat valttia ja yksi suurimmista syistä saapua näyttelyyn. Esittele rohkeasti uutuuksia ja kerro niistä myös meille, niin voimme yhdessä pohtia miten saamme juuri teidän tuotteenne tehokkaasti esille!

Osta tästä mainostilaa